Sabtu, 24 Disember 2011

PEMAIN BARU PASUKAN USM FC BAGI TAHUN 2012


Sudah menjadi lumrah dalam Bola sepak , beberapa pemain USM FC yang dilihat berpotensi  telah dipancing oleh pasukan lain untuk mendapatkan khidmat mereka bagi saingan liga musim hadapan . Antaranya adalah seperti Failee Ghazli ( Perak F.A ), G Jeevanantham ( Selangor ) Dan juga ketua pasukan Mohd Fariz mohd isa ( Sabah ). Namun , kemasukan beberapa pemain baru juga dilihat dapat menambah sengat pasukan USM FC kali ini untuk bertanding  , sekaligus  berupaya mengangkat martabat maruah pasukan USM FC ini dalam arena Bolasepak Malaysia.

Terdapat beberapa pemain baru dari pasukan Luar juga telah Berjaya diikat oleh pasukan USM FC . Antaranya adalah Mohd AL Hafiz Hamzah ( Kedah ), Mohd Fitri Jamaluddin ( Kuala Lumpur ) , Mohd Elias Sulaiman ( Pos Malaysia ) dan S.Venood ( P.Pinang ).

Apa yang lebih membanggakan adalah , USM FC telah membawa masuk 3 orang pemain muda seawal usia 17 tahun. Mereka adalah Mohd Faizat Mohd Ghazli ( SMK Mutiara Impian ) , Mohd Amirul Asyraf Mohd Suhaidi ( SMK Penang Free ) , serta Mohd Shafiq Safaruddin ( SMK Mutiara Impian ).  Mereka ini dipilih kerana mereka  mempunyai Kriteria untuk diserapkan beraksi dalam kejohanan yang lebih tinggi berdasarkan prestasi serta keupayaan yang mereka miliki .
Kami di meja editor mengucapkan syabas dan Selamat Berjuang buat pasukan USM FC dalam mengharungi kempen liga Malaysia 2012 yang bakal bermula nanti !! We Lead !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan